Antje Monteiro als Ambassadeur

Antje Monteiro is Ambassadeur van Stichting Vlinders.

Dat ze goed kan zingen bewees Antje al in het tv programma “Het gevoel van “ en in een musical als Aida.

Haar debuut cd onderstreept dat ze van vele markten thuis is . Er is voldoende variatie tussen ballades, swingende nummers vol liefde, vrolijkheid en girl- power.

Luister naar Sterker dan ooit. In geval van luchtige nummers als Vrijen met jou, Je kent me en Geef het op, verpakt ze haar nummers in een lekkere swingende Kylie Minoque- disco.

Bijtijds wisselt ze dergelijke nummers af met persoonlijker materiaal, Ik voel niets en waarom wil je slapen.

Een uitschieter in de laatste categorie is zonder twijfel Ineens, een nummer dat Antje Monteiro schreef naar aanleiding van het overlijden van haar zus. Hierin trekt ze alle registers open om naar een grote climax te werken. Zeer overweldigend !

Website Antje Monteiro

Kijk hier naar "Vlindervlucht" tijdens de album presentatie !

Download hier de nieuwste singel van Antje "Je kent me"

Kijk hier naar de Album presentatie "100% Antje"

Kijk hier naar de Clip van " Je kent me"

Wallpapers van Antje kun je hier downloaden