Antoine's Blog - Witte gij ut ?

Toegevoegd: 15 februari 2015 om 09:44:42

Alaaf ! Alaaf ! Alaaf !

Wat hebben we gisteren een mooi feest gehad bij RKTVC, het Carnaval barstte om 14.30 helemaal los. De meiden waren al daar, want we hebben tenslotte 2 echte dansmariekes hier in huis en die moesten zich wat eerder melden. Alle dansmariekes werden door Erika nog even van de juiste schmink en vlechtjes voorzien.

Ik vertrok hier thuis iets te laat omdat we de mannen even moesten schminken en ik me toch een beetje had vergist in de tijd die dat in beslag nam. Toen iedereen hier klaar was, moest ik tenslotte ook mezelf nog even gereed maken. Als clown Teunneke hadden we bedacht om maar weer eens kant en klaar foto’s te gaan maken. Die vonden weer gretig aftrek, want het blijft natuurlijk gaaf om zo’n kant en klare (zeg maar polaroid) mee naar huis te nemen. In 2 uur tijd deelden we maar liefst 150 foto's uit ! Dus volgens mij staat iedereen d'er wel zon beetje op :-)

De dansmariekes dansten er op los en hadden de middag van hun leven, het vele oefenen had zichtbaar nut gehad en alle meiden waren zeer tevreden. Het was lekker druk en dus kan en mag de organisatie van “witte gij ut” trots zijn op hun Carnaval.

Als klap op de vuurpijl werd het schminken en de kostuums nog beloond en won 1 van onze mannekes de prijs voor best geklede carnavalgangertje !

Wij willen iedereen bedanken dat we er weer bij mochten zijn en zeggen alvast, tot volgend jaar !

Antoine