Antoine's Blog - Vriendendag

Toegevoegd: 26 mei 2015 om 09:31:43

We maken ons op voor onze vriendendag op zaterdag 6 juni a.s.. Afgelopen week stond er een prachtig stuk in de Gelderlander over Villa Vlinders, met als kop “Villa Vlinders bloeit op Kellen”

Let op !Traditiegetrouw is deze dag enkel voor genodigden en zonder pers!

Vandaar dat we de Gelderlander vooraf hadden uitgenodigd om toch de Tielse gemeenschap deelgenoot te maken van al het moois dat hier in het afgelopen jaar is neergezet.

Ondertussen staat de nestschommel die wij ontvingen van de basisschool uit Lithoijen en ook het MC Donalds speelhuis staat te pronken in de tuin. We gaan de zomer dus in met veel nieuwe mogelijkheden om te spelen voor de kids.

Bovendien werden we gisteren nog even verrast met 2 nieuwe geitjes, Huub en Brammetje komen Guus en Marc Meeuwis gezelschap houden op de VlinderBoerderij.

Wordt vervolgd…….