Antoine's Blog - Valentine's 2016

Toegevoegd: 15 februari 2016 om 17:55:21

Afgelopen zondag was het zover en kunnen we spreken van een succesvolle 3de editie van Valentine’s. Restaurant De Merckt was volledig bezet en Café de Merckt meer dan gezellig gevuld, ondanks het vreselijke weer namen veel mensen de moeite even een kijkje te nemen en hun Valentijns feestje te vieren.

Veel mensen waren gekomen om het huwelijksaanzoek bij te wonen. Omstreeks half 9 was het zover en waren alle gasten getuige van het aanzoek, waarop volmondig JA werd geantwoord. Terwijl de microfoon werd teruggegeven, meldde zich spontaan een man die ook graag gebruik wilde maken van de ambiance en de microfoon. Zo hadden we dus met zijn allen binnen een kwartier zelfs 2 huwelijksaanzoeken te pakken.

Wanneer de koppels gaan trouwen is nog niet helemaal duidelijk, wat wel vaststaat is dat alle aanwezigen met het juiste gevoel huiswaarts gingen. Als klap op de vuurpijl ontving iedereen ook nog eens een zeer goed gevulde goodie bag.

Alle sponsors en vrijwilligers bedankt, Valentine’s 2016 was een succes !

Groeten,