Antoine's Blog - Utopia in Tiel

Toegevoegd: 20 augustus 2014 om 12:56:59

Het was weer een drukke dag, vanochtend om 7 uur waren we al in de weer om een en ander gereed te maken voor de komst van van de Wardt Hekwerken. Onze kinderboerderij werd vergroot met een kleine 300m2 en zodoende kunnen alle dieren naar hartenlust grazen en wandelen.

Dat hekken bouwen is toch een vak apart, want in 1 ochtend stond er gewoon 35 meter hekwerk met een poort. Samen met de oudste bewoner hier knoopten we nog wat boomschors tegen de hekken, zodat de inkijk ook geregeld is. Maar de handen doen toch wel pijn nu, want knopen en draad knippen dat kost kracht in de handen ha ha. Wel een prachtige dagbesteding voor onze oudste, die is werkelijk super blij met alle taken hier op het terrein.

Ook kwam Grasshopper reclame nog even langs met de nieuwe banner voor bij de ingang. Onze ingang, naar wat men hier ook wel “Utopia in Tiel” noemt, zit zo verstopt, dat we wel wat duidelijkere signing konden gebruiken, ook die hangt inmiddels. Hier zal hopelijk niemand meer voorbij rijden !

Ondertussen begon het te regenen en zijn we gelukkig klaar met de fysieke arbeid voor vandaag, nu even chillen. De kids zitten in het atelier met onze knutseloma en maken een prachtig tafelkleed voor een aanstaande High Tea, prachtig ! Ook al heb je geen idee wat een High Tea is, is alleen het woord al magisch ! Het tafelkleed word prachtig !

Regen of zonneschijn, hier is altijd wat te doen en hoeft niemand zicht te vervelen.

Groeten,