Antoine's Blog - Sinterklaas is jarig

Toegevoegd: 01 december 2014 om 08:25:14

Afgelopen zaterdag was het zover, de Sint kan tenslotte niet overal tegelijk zijn en dus waren wij dit jaar lekker vroeg aan de beurt. In vol ornaat en met 2 trotse pieten was ie daar, SINTERKLAAS ! De spanning steeg J

Tsjonge, jonge, was werd het een feest! Nou is het maar 1 keer per jaar Sinterklaas, en dit jaar was een hele bijzondere. De eerste keer Sinterklaas in ons nieuwe huis, dus we konden rustig ademhalen. Je weet tenslotte nooit of Sint je nieuwe adres kan vinden, maar gelukkig “het kwam allemaal weer goed”

Iedereen die erbij was heeft het gezien, wat een prachtige reacties en vooral hele dankbare en tevreden smoeltjes. Vanuit Villa Vlinders willen we Sint en zijn pieten dan ook nogmaals bedanken dat ie ons nieuwe huis dit jaar heeft bezocht !

Dag sinterklaasje, daag daag ………..