Antoine's Blog - Pieten van 't Werkt

Toegevoegd: 06 december 2015 om 14:43:34

Vrijdagavond zaten de 8 kinderen in Villa Vlinders nietsvermoedend aan tafel te eten toen er ineens op de ramen werd gebonkt. Daar stonden ze dan, oog in oog met maar liefst 9 hulpjes van Sinterklaas. De pieten hadden allemaal een ongelooflijk grote zak met cadeautjes en pepernoten bij zich en zo was het rond etenstijd ineens 1 groot feest in huis.

De cadeautjes werden volledig gesponsord door ’t Werkt uit Tiel. De mensen van ’t Werkt hadden zich ingezet om de Pieten voor die avond bij elkaar te brengen, mensen bij elkaar brengen is tenslotte hun specialiteit. Wat een aardig initiatief van een leuk bedrijf.

Of de kinderen blij waren die avond hoeven we niet te vragen, dat was overduidelijk. Het hele weekend erna hebben ze allemaal nog steeds een lach van oor tot oor en wordt er naar hartenlust gespeeld met alle cadeaus. Vanwege privacyoverwegingen delen we geen foto’s van de kinderen bij Villa Vlinders.

Meer informatie kun je vinden op: www.stichtingvlinders.nl of www.twerkt.nl

Groeten,