Antoine's Blog - OfficiŽle opening een feit

Toegevoegd: 19 juni 2014 om 09:12:33

De opening van Villa Vlinders 2.0 is een feit, afgelopen zaterdag mochten wij een grote hoeveelheid mensen verwelkomen in ons nieuwe onderkomen. Onder het motto eet, drink, kijk, lach en bewonder werden de aanwezigen, middels een verhaal, meegenomen over het terrein en het door huis. Hoewel de regen dreigde, scheen daar op het ‘moment supreme’ gewoon de zon J

Met optredens van Antje Monteiro, Julian Thomas, DJ Jose en DJ Bert Jacobs werd zaterdag 14 juni een onvergetelijke dag en waren de reacties meer dan bijzonder. Niet te vergeten de catering door Slagerij Smits en de Poffertjesbakker, wat is er gegeten en gedronken. Speciale dank voor deze daf gaat uit naar Mark Kamphuis voor de foto’s en aan Grasshopper reclame en Present Standbouw, die de stellage voor de opening (zie foto) verzorgde.

Villa Vlinders 2.0 kwam tot stand door de hulp van velen, nogmaals iedereen super bedankt ! Na een heftig half jaar gaan we nu eerst maar eens genieten van deze prachtige locatie en onze diertjes op de bescheiden kinderboerderij !

Familie, vrienden en sponsors SUPER BEDANKT voor jullie support in de afgelopen 6 maanden !