Antoine's Blog - NL doet geslaagd

Toegevoegd: 23 maart 2015 om 09:22:04

Afgelopen zaterdag werd er tijdens de NL doet dag toch nog veel werk verzet. De volière en de schuur werden geverfd en het hekwerk bekleed met winddoek.

Dat het niet al te best weer was kwam ook wel een beetje goed uit, want Daan (onze kok van die dag) had zoveel lekker eten gemaakt dat we ook daarvoor tijd nodig hadden om dat alles op te peuzelen. Bovendien kregen we zo alle tijd om ons initiatief aan de deelnemers te laten zien !

Omstreeks half 2 kregen we bezoek van Wethouder Driessen van de gemeente Tiel samen met Anissa van Mozaïek welzijnsdiensten, die nog eens met een doos met heerlijke appelflappen en kaasstengels aan kwam. Dus voor de inwendige mens was zaterdag meer dan voldoende aandacht.

Het was een geslaagde en zinvolle dag ! Wij willen dan ook nogmaals vanaf hier alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor hun deelname aan NL doet 2015 bij Stichting Vlinders.