Antoine's Blog - NL doet 2015

Toegevoegd: 20 maart 2015 om 10:30:01

Morgen is het zover ! Hoewel NL doet vandaag al is gestart op tal van plaatsen, verwachten wij morgen de vrijwilligers. Vrijwilligers die hopelijk met droog weer allemaal buiten aan de slag kunnen. Onder hen een aantal mensen van het CDA uit Tiel, die door de uitslag van afgelopen week wel goed gemutst zullen zijn. De groep vrijwilligers werd compleet door een paar leuke losse aanmeldingen !

We gaan dus morgen lekker schilderen, bouwen en opruimen, zodat het hele terrein er weer pico bello bij ligt. De tuin werd vorige week al door Donker groen in orde gemaakt, Donker groen is alweer voor het 2de jaar vriend van Stichting Vlinders en dus verzorgen zij het groen hier 2x per jaar.

Morgen zoals gezegd liggen de werkzaamheden dan ook op de kinderboerderij, het hekwerk, de boomhut en onze schuur. Alle spullen zijn in huis, de kinderen zijn voorbereid en nu hopelijk nog droog weer ook !

We hebben er zin in en zijn enthousiast om ons initiatief met de vrijwilligers te kunnen delen, wordt vervolgd zullen we maar zeggen !