Antoine's Blog - Mei vakantie

Toegevoegd: 04 mei 2015 om 18:13:00

Het is vakantie, koningsdag is achter de rug en Bevrijdingsdag in het vooruitzicht.  De kinderen genieten waanzinnig van al het moois dat deze locatie ons geeft. We zijn aan het bouwen aan de speeltuin, een nieuwe schommel en een heus Mac Donalds speelhuis staan inmiddels fier te pronken in de tuin. Het is nog niet helemaal af, maar het schiet al aardig op.

Nog even een verjaardag tussendoor met 10 schoolvriendjes over de vloer was een groot succes, mede door een disco springkussen van Stip verhuur werd er volop gedanst en genoten.

We zitten in de 2de week van de meivakantie en hebben nog veel op stapel staan, morgen maar eens gaan kijken wat Tiel en Bevrijdingsdag gaan brengen.

Voor iedereen nog een prettige avond en groeten vanuit Villa Vlinders.