Antoine's Blog - Een boomhut

Toegevoegd: 11 november 2014 om 10:19:53

Vorige week kreeg ik een mail van Kiwanis Club Tiel met de mededeling dat we een cheque van maar liefst 1500 euro tegemoet konden zien. Nu was onze wens bij hun al bekend, want een boomhut zou wel top zijn. Nog geen dag later zou blijken dat we voor dat budget een complete boomhut in de tuin zouden krijgen.

Maar het werd nog gekker, 2 dagen daarna hadden de boomhuttenbouwers blijkbaar een gaatje in de agenda en kregen we de vraag of ze hem mochten plaatsen. Nou ja zeg natuurlijk !

En dus staat ie sinds het weekend in de tuin, hebben we hem geschuurd en gaan we hem in de komende weken nog een beetje "pimpen" En of er al in gespeeld is ? Reken maar ! Wie wil zo'n hut nou niet in zijn tuin !

Kiwanis Club Tiel, super bedankt ! We zien elkaar snel !

Groeten,