Antoine's Blog - Curves schenkt mini varkentjes

Toegevoegd: 31 juli 2014 om 10:41:56

Ondertussen is het alweer even geleden dat Curves haar open dag hield en daarmee geld inzamelde voor Stichting Vlinders. Door de verhuizing van Villa Vlinders werd de besteding van het opgehaalde bedrag dan ook even uitgesteld.

In de afgelopen weken werd de besteding duidelijk en werd er gekozen voor 2 mini varkentjes voor de bescheiden kinderboerderij van Stichting Vlinders. Unox en Snitzel  kregen een prachtig mooi hok in de kleuren van Curves en wonen inmiddels alweer een maand op onze kinderboerderij.

Wekelijks komen er hier kinderen spelen en kregen we ook al een paar keer bezoek van de kinderen van de Cambier van Nootenschool. Iedereen geniet enorm van de aanwezigheid van de varkentjes.  Beide beestjes hebben dan ook een aantrekkingskracht van heb ik jouw daar !